Forum
Förstasidan | Forum | Traderas verktyg & funktioner | Hur många besökare har det ...
Sök i forumen: Detaljerad sökning
Hur många besökare har det varit?
Meddelande
piaper (264)

Registreringsdatum:
13 september 2007

InläggPostat: tor okt 22, 2009 9:18    Rubrik: Svara med citat Anmäl inlägg till moderator eller administratör

Nu är det fungerar icke igen, skärpning Tradera.
Till överst på sidan
Minning08 (226)

Registreringsdatum:
05 oktober 2008

InläggPostat: tor okt 22, 2009 9:52    Rubrik: Svara med citat Anmäl inlägg till moderator eller administratör

Är det inte bara som det var innan den försvann helt? Syntes inte när det var hög belastning på kvällarna, framför allt söndagar, utan att man var tvungen att uppdatera flera gånger. Vi har nog fått tillbaka räknaren i ursprungligt opålitligt skick. Crying or Very sad
Till överst på sidan
Monte Cassino (685)

Registreringsdatum:
30 juni 2005

InläggPostat: tor okt 22, 2009 9:55    Rubrik: Svara med citat Anmäl inlägg till moderator eller administratör

Såg räknaren nyss med ett ofantligt stort antal, hade ökat med över 300 sen ca kl. 21,00 ... Confused

Sen försvann den igen ... Evil or Very Mad
Till överst på sidan
Alex pappa (381)

Registreringsdatum:
04 april 2008

InläggPostat: lör okt 24, 2009 10:10    Rubrik: Svara med citat Anmäl inlägg till moderator eller administratör

Mina räknare är borta, någon annan som har problem igen med detta tramset ?
Till överst på sidan
Minning08 (226)

Registreringsdatum:
05 oktober 2008

InläggPostat: lör okt 24, 2009 10:13    Rubrik: Svara med citat Anmäl inlägg till moderator eller administratör

Japp, den är borta när jag tittar också. Det går inte ens att få fram den med uppdateraknappen ikväll. Får hoppas att det bara är ett söndagskvällsproblem på en lördagkväll!
Till överst på sidan
Monte Cassino (685)

Registreringsdatum:
30 juni 2005

InläggPostat: lör okt 24, 2009 10:24    Rubrik: Svara med citat Anmäl inlägg till moderator eller administratör

Det verkar vara sanslöst många söndagar i veckan nu för tiden ... Evil or Very Mad
Till överst på sidan
Minning08 (226)

Registreringsdatum:
05 oktober 2008

InläggPostat: lör okt 24, 2009 10:36    Rubrik: Svara med citat Anmäl inlägg till moderator eller administratör

Ja o fler o fler verkar det bli. Önskar bara att dagarna var söndagar också!
Till överst på sidan
melma2 (245)

Registreringsdatum:
20 februari 2007

InläggPostat: lör okt 24, 2009 10:58    Rubrik: Svara med citat Anmäl inlägg till moderator eller administratör

När jag tittar så funkar det......
Till överst på sidan
Monte Cassino (685)

Registreringsdatum:
30 juni 2005

InläggPostat: lör okt 24, 2009 11:05    Rubrik: Svara med citat Anmäl inlägg till moderator eller administratör

Fungerer, fungerer icke ... Evil or Very Mad
Till överst på sidan
Alex pappa (381)

Registreringsdatum:
04 april 2008

InläggPostat: lör okt 24, 2009 11:32    Rubrik: Re: Svara med citat Anmäl inlägg till moderator eller administratör

Monte Cassino skrev:
Fungerer, fungerer icke ... Evil or Very Mad

Det är frågan.
Till överst på sidan
jakose-58 (75)

Registreringsdatum:
08 februari 2009

InläggPostat: mån okt 26, 2009 6:44    Rubrik: Svara med citat Anmäl inlägg till moderator eller administratör

Blir så trött. Det fungerade ju igår. Nu är det borta igen!! Vad i hela friden håller dom på med? Med tanke på att ett är en av de ämnen som har flest inlägg borde de väl förstå hur viktig den funktionen är? Evil or Very Mad

Eftersom man kan få en räknare att funka på vilken hemsida som helst BORDE det ju inte vara så svårt? Vad vet jag, vad vet jag Confused
Till överst på sidan
farkosten (173)

Registreringsdatum:
16 februari 2009

InläggPostat: tis okt 27, 2009 9:16    Rubrik: Svara med citat Anmäl inlägg till moderator eller administratör

Jag har hittat tricket. Peppra på uppdateraknappen cirka 20ggr i följd så fungerar det
Till överst på sidan
lennuga (166)

Registreringsdatum:
18 april 2004

InläggPostat: tor okt 29, 2009 6:59    Rubrik: Re: Svara med citat Anmäl inlägg till moderator eller administratör

Monte Cassino skrev:
iors-vän skrev:
Monte Cassino skrev:
Deras tekniker arbetar med att åtgärda detta och förhoppningsvis ska det vara löst inom kort ... enligt dom själva ... Cool

vad är inom kort? Jag starta en tråd om antalet besökare per auktion i mars för då funka det inte heller.... Det är ju typ ett halvår det inte fungerat som det ska Cool

Ja vad är inom kort hos Tradera? Allt mellan 1 sekund och evigheten ... Mr. Green

Nu har det ju funkat mellan mars och tills för ett par dagar sen då detta började igen men jag säger som Tradera brukar, ha tålamod ... Cool
Till överst på sidan
Alex pappa (381)

Registreringsdatum:
04 april 2008

InläggPostat: tor okt 29, 2009 10:02    Rubrik: Svara med citat Anmäl inlägg till moderator eller administratör

Då var det dags igen!! Nu börjar jag bli förbaskat trött på att besöksräknaren inte funkar!
Vad funkar egentligen på Tradera nu mer?????
Snart struntar jag i att sälja på Tradera mer för inget funkar en längre tid, tycker att det har varit skit sedan de ändrade hela hemsidan! Evil or Very Mad Evil or Very Mad
Till överst på sidan
piaper (264)

Registreringsdatum:
13 september 2007

InläggPostat: tor okt 29, 2009 10:21    Rubrik: Svara med citat Anmäl inlägg till moderator eller administratör

Tänk om alla som lägger ut auktioner bojkottade Tradera, säg en vecka, vad skulle hända då? Kanske skulle dom förstå problemet? Räknaren behövs för dom flesta av oss. Jag röstar för en bojkott.
Till överst på sidan
Alex pappa (381)

Registreringsdatum:
04 april 2008

InläggPostat: tor okt 29, 2009 10:23    Rubrik: Svara med citat Anmäl inlägg till moderator eller administratör

Röstar för!
Till överst på sidan
piaper (264)

Registreringsdatum:
13 september 2007

InläggPostat: tor okt 29, 2009 10:34    Rubrik: Svara med citat Anmäl inlägg till moderator eller administratör

Jag också, om räknarn på denna sida stämmer kan man nog inte hoppas på för stor anslutning, men det är en bra idé.
Till överst på sidan
melma2 (245)

Registreringsdatum:
20 februari 2007

InläggPostat: tor okt 29, 2009 10:42    Rubrik: Re: Svara med citat Anmäl inlägg till moderator eller administratör

piaper skrev:
Jag också, om räknarn på denna sida stämmer kan man nog inte hoppas på för stor anslutning, men det är en bra idé.

Kollade din...den funkar just nu
Till överst på sidan
melma2 (245)

Registreringsdatum:
20 februari 2007

InläggPostat: tor okt 29, 2009 10:47    Rubrik: Re: Svara med citat Anmäl inlägg till moderator eller administratör

Alex pappa skrev:
Då var det dags igen!! Nu börjar jag bli förbaskat trött på att besöksräknaren inte funkar!
Vad funkar egentligen på Tradera nu mer?????
Snart struntar jag i att sälja på Tradera mer för inget funkar en längre tid, tycker att det har varit skit sedan de ändrade hela hemsidan! Evil or Very Mad Evil or Very Mad

Kollade din först.....funkade inte först 2 min senare funkade det.
Vilket jävla strul med denna enkla funktion
SKÄRPNING TRADERA
Ta bort inlägg som ej passar .....det funkar ALLTID
Till överst på sidan
piaper (264)

Registreringsdatum:
13 september 2007

InläggPostat: tor okt 29, 2009 10:49    Rubrik: Svara med citat Anmäl inlägg till moderator eller administratör

Har kollat själv, fungerar inte, loggat ut och in, fungerar fortfarande inte. Skulle va kul att veta om besöken regades när inte räknaren syns. Crying or Very sad Crying or Very sad
Till överst på sidan
Monte Cassino (685)

Registreringsdatum:
30 juni 2005

InläggPostat: tor okt 29, 2009 10:57    Rubrik: Re: Svara med citat Anmäl inlägg till moderator eller administratör

piaper skrev:
Tänk om alla som lägger ut auktioner bojkottade Tradera, säg en vecka, vad skulle hända då? Kanske skulle dom förstå problemet? Räknaren behövs för dom flesta av oss. Jag röstar för en bojkott.

1 månad ! Cool
Till överst på sidan
melma2 (245)

Registreringsdatum:
20 februari 2007

InläggPostat: fre okt 30, 2009 2:20    Rubrik: Re: Svara med citat Anmäl inlägg till moderator eller administratör

piaper skrev:
Har kollat själv, fungerar inte, loggat ut och in, fungerar fortfarande inte. Skulle va kul att veta om besöken regades när inte räknaren syns. Crying or Very sad Crying or Very sad

Jag kollade din nu o det funkade.......
Till överst på sidan
Monte Cassino (685)

Registreringsdatum:
30 juni 2005

InläggPostat: fre okt 30, 2009 10:21    Rubrik: Re: Svara med citat Anmäl inlägg till moderator eller administratör

melma2 skrev:
piaper skrev:

Jag kollade din nu o det funkade.......

Hur konstigt är det då? Om nu räknaren fungerar ibland och ibland inte så kan ju din kontoll av egen/andras räknare i princip fungera varannan gång som man kollar ... Rolling Eyes

En av mina räknare har ju fått fnatt och närmat sig fyrsiffrigt nu. Tror inte det är en normal siffra. Sen om det beror på nån som uppdaterat en massa gånger eller om det är fel på den, det kan jag ju inte säga. Men att räkneverket inte fungerar som det ska är väl tveklöst sant ... Mad
Till överst på sidan
Traderixa1 (956)

Registreringsdatum:
05 augusti 2005

InläggPostat: lör okt 31, 2009 1:06    Rubrik: Svara med citat Anmäl inlägg till moderator eller administratör

Ja, jag tar bort det om att jag tyckte att ett mirakel hade hänt den första dagen när besöksräknaren fungerade en timme eller så. Sad

Det är bara att inse att här sker inga mirakel, än mindre s.k. lyckade fixningar av fel på denna sajten.

Vad som händer är att det tillkommer fler och fler fel hela tiden. Evil or Very Mad
Kunde själv inte rätta till ett stavfel i rubriken
på en av mina auktioner fast jag försökte en massa ggr.
Skaffa nya kompetenta tekniker som klarar av att laga alla ickefungerande funktioner innan hela sidan rasar!!! Exclamation
Till överst på sidan
perplex2009 (97)

Registreringsdatum:
04 september 2009

InläggPostat: fre nov 06, 2009 5:56    Rubrik: Svara med citat Anmäl inlägg till moderator eller administratör

Nu är det tydligen dags igen - just nu fungerar inte besöksräknaren på en enda av mina auktioner!
Till överst på sidan
MP-FISHING (521)

Registreringsdatum:
21 december 2008

InläggPostat: fre nov 06, 2009 6:14    Rubrik: Svara med citat Anmäl inlägg till moderator eller administratör

Tja samma här, detta är snart löjligt:-)
Till överst på sidan
Monte Cassino (685)

Registreringsdatum:
30 juni 2005

InläggPostat: fre nov 06, 2009 6:17    Rubrik: Svara med citat Anmäl inlägg till moderator eller administratör

Inga inrapporterade driftstörningar. Rolling Eyes
Till överst på sidan
Laetitia (755)

Registreringsdatum:
30 november 2003

InläggPostat: fre nov 06, 2009 6:33    Rubrik: Re: Svara med citat Anmäl inlägg till moderator eller administratör

Monte Cassino skrev:

Ok det är nog en korrekt bedömning av Tradera. Att besöksräknaren inte alltid fungerar räknas inte som drift. En driftstörning är om Tradera inte går att använda, ex serverbrott eller annat större fel.
Till överst på sidan
tamira (1994)

Registreringsdatum:
16 februari 2003

InläggPostat: fre nov 06, 2009 6:53    Rubrik: Svara med citat Anmäl inlägg till moderator eller administratör

När jag kollar era auktioner funkar iaf räknaren. Kan ju vara så att den försvinner för att komma tillbaka. Irriterande JAAAAAA. Undrar om de någonsin kommer att fixa alla problem de har. Har mailat o ringt dem men det är nog så att man får prata med fel personer. Inget illa om supporten, de gör nog så gott de kan. Men att få komma i kontakt med de ansvariga vore nog det bästa. Men om det skulle hjälpa vete 17.

Ha en trevlig kväll.
Till överst på sidan
Monte Cassino (685)

Registreringsdatum:
30 juni 2005

InläggPostat: fre nov 06, 2009 6:58    Rubrik: Re: Svara med citat Anmäl inlägg till moderator eller administratör

Laetitia skrev:
Monte Cassino skrev:

Ok det är nog en korrekt bedömning av Tradera. Att besöksräknaren inte alltid fungerar räknas inte som drift. En driftstörning är om Tradera inte går att använda, ex serverbrott eller annat större fel.

Men där har väl besöksräknaren stått med vid det långvariga stoppet tidigare? Rolling Eyes
Till överst på sidan
Laetitia (755)

Registreringsdatum:
30 november 2003

InläggPostat: fre nov 06, 2009 7:59    Rubrik: Re: Svara med citat Anmäl inlägg till moderator eller administratör

Monte Cassino skrev:
Laetitia skrev:
Monte Cassino skrev:

Men där har väl besöksräknaren stått med vid det långvariga stoppet tidigare? Rolling Eyes

Om jag inte minns fel så stod det: "Inga driftstörningar har rapporterats" och under det "att en del medlemmar meddelat att det var vissa problem med besöksräknaren".
Till överst på sidan
Monte Cassino (685)

Registreringsdatum:
30 juni 2005

InläggPostat: fre nov 06, 2009 8:02    Rubrik: Svara med citat Anmäl inlägg till moderator eller administratör

Spelar roll?

Detta stod iaf där:

Besöksräknaren på annonssidorna
9 oktober kl. 15:10

Vissa av våra medlemmar undrar över det fakum att besöksräknaren saknas på annonssidorna. Det är ingen permanent åtgärd från Traderas sida, utan ett resultat av en pågående omstrukturering av ett antal servrar. Så ha tålamod - räknaren kommer tillbaka!
Till överst på sidan
piaper (264)

Registreringsdatum:
13 september 2007

InläggPostat: fre nov 06, 2009 8:23    Rubrik: Svara med citat Anmäl inlägg till moderator eller administratör

Ett under har skett, bud på mina auktioner fast besöksräknaren visar noll. Fixa till detta Crying or Very sad
Till överst på sidan
piaper (264)

Registreringsdatum:
13 september 2007

InläggPostat: fre nov 06, 2009 10:27    Rubrik: Svara med citat Anmäl inlägg till moderator eller administratör

Hur kan man ha 2 bud och en besökare enl räknaren Question Question Question
Till överst på sidan
Monte Cassino (685)

Registreringsdatum:
30 juni 2005

InläggPostat: fre nov 06, 2009 10:35    Rubrik: Svara med citat Anmäl inlägg till moderator eller administratör

Nu är dom väck igen, besökarna ... Rolling Eyes
Till överst på sidan

Svara Gå till sida Föregående  1, 2, 3 ... , 9, 10, 11  Nästa

Visa inlägg nyare än:   
Du kan inte: skapa nya inlägg, svara på inlägg, ändra dina inlägg, ta bort dina inlägg, rösta

Tradera AB. Copyright ©1999-2008 Tradera AB
Kontakta oss | Bannerannonsering