Forum
Förstasidan | Forum | Sälja som privatperson | Förkortning av omdömen? Tra...
Sök i forumen: Detaljerad sökning
Förkortning av omdömen? Traderas "buskis-tekniker&quo
Meddelande
MC5 kicks (1661)

Registreringsdatum:
21 augusti 2004

InläggPostat: ons okt 28, 2009 4:48    Rubrik: Förkortning av omdömen? Traderas "buskis-tekniker&quo Svara med citat Anmäl inlägg till moderator eller administratör

Vad F-n har nu hänt?
Skriver ett omdöme och sen när jag kollar är den av bruten mitt i meningen.
Blir ju helt obegripligt för den som läser!
Låt Traderas tekniker leka någon annan stans! Mad
Till överst på sidan
Hangö (2328)

Registreringsdatum:
10 maj 2005

InläggPostat: ons okt 28, 2009 5:11    Rubrik: Svara med citat Anmäl inlägg till moderator eller administratör

De har kanske börjat med automatiserad sär skrivning...... Cool
Till överst på sidan
Monte Cassino (685)

Registreringsdatum:
30 juni 2005

InläggPostat: ons okt 28, 2009 5:58    Rubrik: Svara med citat Anmäl inlägg till moderator eller administratör

Nånstans verkar det vara glappkontakt ... Cool
Till överst på sidan
MC5 kicks (1661)

Registreringsdatum:
21 augusti 2004

InläggPostat: ons okt 28, 2009 9:34    Rubrik: Re: Svara med citat Anmäl inlägg till moderator eller administratör

Hangö skrev:

...eller bara för anal fabeter Rolling Eyes
Till överst på sidan
Kotter (236)

Registreringsdatum:
22 november 2003

InläggPostat: ons okt 28, 2009 11:23    Rubrik: Re: Svara med citat Anmäl inlägg till moderator eller administratör

MC5 kicks skrev:
Hangö skrev:

...eller bara för anal fabeter Rolling Eyes

möjligtvis för olitterära särskrivare
Till överst på sidan
VintageSmulor (1223)

Registreringsdatum:
07 oktober 2003

InläggPostat: tor okt 29, 2009 11:38    Rubrik: Svara med citat Anmäl inlägg till moderator eller administratör

Men vad i helvete! Samma sak hände mig. Vad håller ni på med Tradera? Räcker det inte med buggar snart?

Har ni börjat ta betalt per bokstav i omdömet eller?
Till överst på sidan
melma2 (245)

Registreringsdatum:
20 februari 2007

InläggPostat: tor okt 29, 2009 12:22    Rubrik: Svara med citat Anmäl inlägg till moderator eller administratör

Samma här .......alla ord kom ej med.........FAN Exclamation Exclamation Exclamation
Till överst på sidan
MC5 kicks (1661)

Registreringsdatum:
21 augusti 2004

InläggPostat: tor okt 29, 2009 8:46    Rubrik: Re: Svara med citat Anmäl inlägg till moderator eller administratör

melma2 skrev:
Samma här .......alla ord kom ej med.........FAN Exclamation Exclamation Exclamation

Fattas bara att kommentaren blir:
Om denna säljare vill jag bara säga skit bra
Vilken kommentar kommer tillbaka?
Till överst på sidan
MC5 kicks (1661)

Registreringsdatum:
21 augusti 2004

InläggPostat: tor okt 29, 2009 8:48    Rubrik: Re: Svara med citat Anmäl inlägg till moderator eller administratör

MC5 kicks skrev:
melma2 skrev:

Fattas bara att kommentaren blir:
Om denna säljare vill jag bara säga skit bra
Vilken kommentar kommer tillbaka?

Går visst inte skriva ordentligt på denna sida heller men menar att bra inte kommer med...
Till överst på sidan
MC5 kicks (1661)

Registreringsdatum:
21 augusti 2004

InläggPostat: mån nov 02, 2009 7:38    Rubrik: Re: Svara med citat Anmäl inlägg till moderator eller administratör

VintageSmulor skrev:
Men vad i helvete! Samma sak hände mig. Vad håller ni på med Tradera? Räcker det inte med buggar snart?

Har ni börjat ta betalt per bokstav i omdömet eller?

Det är väl bättre att satsa på de verkliga Traderarna istället för att göra reklam för Bert Karlssons auktioner?
Att det finns idioter "i massa" här visar dessa (Berts) auktioner på! Sålde "Hoppa Hulle" för 1:- men hos Bert har man givit över 300:-?
Till överst på sidan
Minning08 (226)

Registreringsdatum:
05 oktober 2008

InläggPostat: mån nov 02, 2009 7:41    Rubrik: Re: Svara med citat Anmäl inlägg till moderator eller administratör

MC5 kicks skrev:
Att det finns idioter "i massa" här visar dessa (Berts) auktioner på! Sålde "Hoppa Hulle" för 1:- men hos Bert har man givit över 300:-?

Kallar du köparna för idioter Question
Till överst på sidan
Monte Cassino (685)

Registreringsdatum:
30 juni 2005

InläggPostat: mån nov 02, 2009 7:49    Rubrik: Svara med citat Anmäl inlägg till moderator eller administratör

Men SkaraBert tog iaf bara 25 kr i frakt ... Cool
Till överst på sidan
Alex pappa (381)

Registreringsdatum:
04 april 2008

InläggPostat: mån nov 02, 2009 10:44    Rubrik: Svara med citat Anmäl inlägg till moderator eller administratör

Hur länge ska det ta för "teknikerna" att fixa så att man kan lägga omdömen utan att det låter knepigt?????
Är det inte det ena så är det banne mig det andra!
Har bestämt att nu får Nina ta över ett tag för jag behöver en paus från Tradera, känner att jag börjar att reta upp mig mer och mer på Tradera.
Till överst på sidan
Monte Cassino (685)

Registreringsdatum:
30 juni 2005

InläggPostat: mån nov 02, 2009 11:14    Rubrik: Re: Svara med citat Anmäl inlägg till moderator eller administratör

Alex pappa skrev:
Hur länge ska det ta för "teknikerna" att fixa så att man kan lägga omdömen utan att det låter knepigt?????
Är det inte det ena så är det banne mig det andra!
Har bestämt att nu får Nina ta över ett tag för jag behöver en paus från Tradera, känner att jag börjar att reta upp mig mer och mer på Tradera.

Förstår dig. Har visserligen fått avreagera mig idag så jag kanske står ut lite till men det blir inte lätt inte ... Cool

Egendomligt att de inte kan anställa några tekniker på ett sånt företag som Tradera ... Evil or Very Mad
Till överst på sidan
Tecero (4298)

Registreringsdatum:
01 januari 2004

InläggPostat: tis nov 03, 2009 12:50    Rubrik: Svara med citat Anmäl inlägg till moderator eller administratör

Tradera är ju inte ens kompatibla med sig själva längre..! Twisted Evil
Till överst på sidan
MC5 kicks (1661)

Registreringsdatum:
21 augusti 2004

InläggPostat: tis nov 03, 2009 5:35    Rubrik: Re: Svara med citat Anmäl inlägg till moderator eller administratör

Monte Cassino skrev:
Men SkaraBert tog iaf bara 25 kr i frakt ... Cool

Men vad blev totalpriset?

Ursäkta att jag drog alla köpare "under samma kam" Wink
Till överst på sidan
VintageSmulor (1223)

Registreringsdatum:
07 oktober 2003

InläggPostat: tis nov 03, 2009 6:34    Rubrik: Svara med citat Anmäl inlägg till moderator eller administratör

Fantastiskt att detta fel håller i sig. Jag hatar verkligen att vara en klagokärring, men när kostnaderna skjuter i höjden samtidigt som kvaliteten rasar kan man inte bli annat än förbannad.

Jag både får och lämnar halva omdömen. Det är läskigt. Tänk om det bryts mitt i ett ord så det blir något helt annat?

"FANTASTISK säljare!" -> "FAN"
"Den här säljaren var verkligen skitbra" -> ""Den här säljaren var verkligen skit""
Till överst på sidan
MC5 kicks (1661)

Registreringsdatum:
21 augusti 2004

InläggPostat: tis nov 03, 2009 9:25    Rubrik: Re: Svara med citat Anmäl inlägg till moderator eller administratör

VintageSmulor skrev:
Fantastiskt att detta fel håller i sig. Jag hatar verkligen att vara en klagokärring, men när kostnaderna skjuter i höjden samtidigt som kvaliteten rasar kan man inte bli annat än förbannad.

Jag både får och lämnar halva omdömen. Det är läskigt. Tänk om det bryts mitt i ett ord så det blir något helt annat?

"Den här säljaren var verkligen skitbra" -> ""Den här säljaren var verkligen skit""

Right! Wink

http://se.youtube.com/watch?v=im-v-KZZfww
Till överst på sidan
MC5 kicks (1661)

Registreringsdatum:
21 augusti 2004

InläggPostat: tis nov 03, 2009 9:34    Rubrik: Re: Svara med citat Anmäl inlägg till moderator eller administratör

VintageSmulor skrev:

Äntligen en Tradera som fattar?
Vill inte kommentera MC.

Kan bara säga om denne "att han hoppas att jag får RÖTT", men tyvärr inte ännu. Snart? Laughing
Till överst på sidan
Monte Cassino (685)

Registreringsdatum:
30 juni 2005

InläggPostat: tis nov 03, 2009 10:56    Rubrik: Re: Svara med citat Anmäl inlägg till moderator eller administratör

MC5 kicks skrev:
VintageSmulor skrev:

Vill inte kommentera MC.

Kan bara säga om denne "att han hoppas att jag får RÖTT", men tyvärr inte ännu. Snart? Laughing

Vad menar du? HAR JAG SAGT ATT JAG HOPPAS ATT DU FÅR RÖTT? Evil or Very Mad

Sen kan jag göra ett tillägg om Bertans skiva. Den var ny och ospelad vilket betingar ett större värde ... Cool
Till överst på sidan
MC5 kicks (1661)

Registreringsdatum:
21 augusti 2004

InläggPostat: ons nov 04, 2009 4:59    Rubrik: Re: Svara med citat Anmäl inlägg till moderator eller administratör

Monte Cassino skrev:
MC5 kicks skrev:
VintageSmulor skrev:

Vill inte kommentera MC.

Vad menar du? HAR JAG SAGT ATT JAG HOPPAS ATT DU FÅR RÖTT? Evil or Very Mad

Sen kan jag göra ett tillägg om Bertans skiva. Den var ny och ospelad vilket betingar ett större värde ... Cool

Ursäkta Embarassed
Kanske inte just jag men att flera Traderare som la utropspriset på frakten skulle få. Wink

När det gäller Berts skiva så var min också i "Nyskick" visserligen spelad men det syntes inte Cool
Till överst på sidan
Monte Cassino (685)

Registreringsdatum:
30 juni 2005

InläggPostat: ons nov 04, 2009 5:25    Rubrik: Svara med citat Anmäl inlägg till moderator eller administratör

Kanske inte just du? Jag skrev väl nånstans att sånt brukar straffa sig med röda omdömen och att det vid förra frakthöjningen som var för nåt år sen så delades det ut mängder med röda omdömen.

Beträffande skicket på skivan så för en samlare kan det vara oerhört stor skillnad i värdet på nytt och ospelat mot nyskick och bara lite spelat även om det inte för en lekman syns och som t.ex en oläst tidning eller en som bara är lite läst i ...
Till överst på sidan
MC5 kicks (1661)

Registreringsdatum:
21 augusti 2004

InläggPostat: ons nov 04, 2009 7:03    Rubrik: Re: Svara med citat Anmäl inlägg till moderator eller administratör

Monte Cassino skrev:
Kanske inte just du? Jag skrev väl nånstans att sånt brukar straffa sig med röda omdömen och att det vid förra frakthöjningen som var för nåt år sen så delades det ut mängder med röda omdömen.

Beträffande skicket på skivan så för en samlare kan det vara oerhört stor skillnad i värdet på nytt och ospelat mot nyskick och bara lite spelat även om det inte för en lekman syns och som t.ex en oläst tidning eller en som bara är lite läst i ...

OK! Du har säkert rätt Cool

Får någon dj-a tidning från HSB och brukar faktiskt titta på baksidan ( om den kommit rätt) och även på framsidan (för att se va faan detta är). Oläst?

Tack för undervisningen från en "lekman"! Laughing
Till överst på sidan
VintageSmulor (1223)

Registreringsdatum:
07 oktober 2003

InläggPostat: ons nov 04, 2009 9:11    Rubrik: Svara med citat Anmäl inlägg till moderator eller administratör

Sluta nu käbbla pöjkar.

Jag har mailat Traderas support om omdömes-grejen. Fick ett lika bra svar som vanligt. Kommer nog inte hända nåt alls.
Till överst på sidan
nutta2 (515)

Registreringsdatum:
03 september 2006

InläggPostat: fre nov 06, 2009 4:24    Rubrik: Svara med citat Anmäl inlägg till moderator eller administratör

Hjälp, jag har blivit en säl! Fnissar glatt!!! Laughing javascript:emoticon('Laughing')
Till överst på sidan
Monte Cassino (685)

Registreringsdatum:
30 juni 2005

InläggPostat: fre nov 06, 2009 5:03    Rubrik: Re: Svara med citat Anmäl inlägg till moderator eller administratör

nutta2 skrev:
Hjälp, jag har blivit en säl! Fnissar glatt!!! Laughing javascript:emoticon('Laughing')

Och en mycket bra säl också ... Cool
Till överst på sidan
MC5 kicks (1661)

Registreringsdatum:
21 augusti 2004

InläggPostat: fre nov 06, 2009 8:08    Rubrik: Re: Svara med citat Anmäl inlägg till moderator eller administratör

Monte Cassino skrev:
nutta2 skrev:

Detta måste verkligen vara komiskt?
Omdömen fungerar inte och nu fungerar inte besöksräknaren igen.

Med mina basala kunskaper så väntar nog ett arbete på Tradera?

Är det här de "nya jobben" hittats?

Ta över allt MC och jag LOVAR allt är glömt Wink
Till överst på sidan
Monte Cassino (685)

Registreringsdatum:
30 juni 2005

InläggPostat: fre nov 06, 2009 10:10    Rubrik: Re: Svara med citat Anmäl inlägg till moderator eller administratör

MC5 kicks skrev:
Monte Cassino skrev:
nutta2 skrev:

Detta måste verkligen vara komiskt?
Omdömen fungerar inte och nu fungerar inte besöksräknaren igen.

Med mina basala kunskaper så väntar nog ett arbete på Tradera?

Är det här de "nya jobben" hittats?

Ta över allt MC och jag LOVAR allt är glömt Wink

Visst är det här de nya jobben hittas, det gäller bara för ledningen att de inser det också snart ... Helst igår ... Wink
Till överst på sidan
VintageSmulor (1223)

Registreringsdatum:
07 oktober 2003

InläggPostat: lör nov 07, 2009 10:10    Rubrik: Re: Svara med citat Anmäl inlägg till moderator eller administratör

nutta2 skrev:

Hahaha! Roligt att personen köpt Sinnessjukhuset också. Very Happy
Till överst på sidan
MC5 kicks (1661)

Registreringsdatum:
21 augusti 2004

InläggPostat: sön nov 08, 2009 9:43    Rubrik: Re: Svara med citat Anmäl inlägg till moderator eller administratör

Inlägg borttaget av moderator pga felaktig citering och länkning till sida med olämpligt material.
Till överst på sidan
MC5 kicks (1661)

Registreringsdatum:
21 augusti 2004

InläggPostat: mån nov 09, 2009 7:19    Rubrik: Re: Svara med citat Anmäl inlägg till moderator eller administratör

Inlägget borttaget av forumets Moderatorer/Administratör då det inte är tillåtet att annonsera i forumet.
Till överst på sidan

Svara

Visa inlägg nyare än:   
Du kan inte: skapa nya inlägg, svara på inlägg, ändra dina inlägg, ta bort dina inlägg, rösta

Tradera AB. Copyright ©1999-2008 Tradera AB
Kontakta oss | Bannerannonsering