Forum
Förstasidan | Forum | Barnkläder & Leksaker | Köpare hur tänker ni?
Sök i forumen: Detaljerad sökning
Köpare hur tänker ni?
Meddelande
Eriquita (909)

Registreringsdatum:
02 september 2003

InläggPostat: lör apr 25, 2009 10:17    Rubrik: Köpare hur tänker ni? Svara med citat Anmäl inlägg till moderator eller administratör

Jag har en underlig fördelning på mina auktioner just nu. De barnkläder som jag trodde skulle sälja jättebra har mycket låga bud, medan de kläder jag trodde jag skulle få i princip ge bort har fått höga bud....alltså, hur har det gått till?
Till överst på sidan
D.i.a.b.l.o (101)

Registreringsdatum:
28 september 2003

InläggPostat: lör jun 13, 2009 2:07    Rubrik: Kanske så här Svara med citat Anmäl inlägg till moderator eller administratör

Kanske är det så att du har annan smak än de flesta andra,,,inge fel med det Smile
Till överst på sidan
manny (418)

Registreringsdatum:
16 november 2000

InläggPostat: mån okt 05, 2009 11:36    Rubrik: samma här :) Svara med citat Anmäl inlägg till moderator eller administratör

Det är väl kanske just det som är så roligt och spännande Laughing
Jag går personligen själv efter skick,pris,användningsområden och vad jag behöver just nu!
Till överst på sidan
Monte Cassino (685)

Registreringsdatum:
30 juni 2005

InläggPostat: mån okt 05, 2009 12:35    Rubrik: Svara med citat Anmäl inlägg till moderator eller administratör

Så har det varit tycker jag hela tiden, det man tror mycket på är inte alltid det folk vill ha och tvärtom. En chanstagning många ggr ... Cool
Till överst på sidan
mortuva (1302)

Registreringsdatum:
05 november 2005

InläggPostat: sön nov 15, 2009 9:07    Rubrik: Re: Svara med citat Anmäl inlägg till moderator eller administratör

Monte Cassino skrev:
Så har det varit tycker jag hela tiden, det man tror mycket på är inte alltid det folk vill ha och tvärtom. En chanstagning många ggr ... Cool

Håller fullständigt med dig
Till överst på sidan

Svara

Visa inlägg nyare än:   
Du kan inte: skapa nya inlägg, svara på inlägg, ändra dina inlägg, ta bort dina inlägg, rösta

Tradera AB. Copyright ©1999-2008 Tradera AB
Kontakta oss | Bannerannonsering